Sabine utmanade mig att svara på några frågor, dom kommer här!

Vad hette din första kärlek?
Som barn, jag var kanske 5-6 år, var jag kär i min kusin Christian. Av någon anledning kände jag att det inte riktigt lyfte mellan oss och skrev ett brev till honom i stilen ”du har svikit mig din jevel”….

Baren eller Dansgolvet?
Dansgolvet fast oftast soffan.

Vad drömmer du om?
Att ta examen och få jobb, ha råd med en snygg garderob och bygga ut huset.

Vad är du rädd för?
Att mina djur ska bli sjuka.

Favoritfärg?
Lila!

Din bästa vän?
Min man

Något du är stolt över?
Jag är en ganska stolt person. Jag är stolt över mängder av saker. Vårt hus som vi renoverat och inrett. Vår trädgård som börjar likna en trädgård och inte en skog. Särskilt stolt blev jag när två damer stannade utanför och berättade att de tyckte att det var så roligt att gå förbi hos oss och kika. Att vara den första i min familj och bakåt som tar akademisk examen. Att få högsta betyg på uppsatsen jag skrev på Setterwalls. Att ha genomfört helgens ledarutbildning trots att jag varje dag grät och ville hem. Att jag för två år sedan tog tag i mina kost och motionsvanor och fick en lycklig och platt mage. Att ha väluppfostrade och vackra djur. Är stolt över många av mina fina vänner och min man.

Ditt favoritplagg?
Gråa mjukisbyxor som slutar under knäet.

Hur många skor har du egentligen som är för små?
2 par kanske?

Vad ger du dig själv för titel?
Drömkonstnär 

De jag utmanar vidare i bloggosfären är:
Tilda 
Jessica
Åsa
Sara
Tina
Linn