Wow vilken underbar morgon det är idag! Strålande sol, vindstilla och fåglarna sjunger. Jag gick upp kl 7 för att välkomna murarna. Jag börjar inte förrän 10,30 men det var så fint så jag stannade uppe. Gott att äta i lugn och ro. Läsa tidningen och pyssla lite. Känner mig energisk. Det gjorde jag ikke måndag och tisdag. Heeelt slut efter kursen och jobb. Nu har jag vilat ordentligt och är på G! Här kommer några oskarpa bilder från igår🙂.

20120704-075204.jpg
Murarna kommer att bli klara med putsningen av fasaden idag. Även gavelspetsen ska pläs med träpanel.

20120704-075324.jpg
Fönstersmygarna ska bland annat göras idag. Den översta biten kommer att täckas med träpanel och är färdig som den ser ut nu.

20120704-075448.jpg
Kanterna är rakbladsskarpa! Murarna är så skickliga! Samma personer som putsade vårt boningshus invändigt.