20110606-215957.jpg

20110606-220025.jpg
Dagbädd Ikea
Vimplar Lagerhaus
”Bäddning” Skumgummimadrass med (skrynkligt) plastat lakan, tas in vid regnrisk men tål dagg. Ibland pyntar jag till det med fler kuddar å sånt men ju mer man tar ut ju mer måste man ta in 😉 Egentligen räcker det med en mjuk liggplats i skuggan, ett glas hemmagjord flädersaft och andrum i trädgårdsarbetet. Uuuuunderbar plats! Skugga på dagen, sol på kvällen. Alla borde ha en säng i sin trädgård.

Efter en varm dag på Skodsborg vore det nice att stupa där! Men först en hemresa på minst 2h…. Ja av den anledningen har jag inte satt upp mig på speciellt många pass i år. Tågen i Danmark är ofta försenade så restiden förlängs ofta. Men arbetsdagen idag har varit mysig och trevlig! Nöjda glada kunder och fina kollegor. Behandlingarna idag var:

Ansigtsbehandling luxus
Lyxig med extra mycket massage.

Massage til gravida
Härlig kroppsmassage på specialbänk med hål för magen och med särskild olja.

Til os to
Duo behandling där båda får saltskrubb, kurbad, ansiktsrengöring+mask+kräm, aloe vera inpackning och massage av nacke och fötter.

Produktmärkena är flera men jag jobbar främst med Kerstin Florian och Décleor.

I början var det trixigt med danskan men det är inte så stort problem nu. Behöver repetera räkneorden dock…

Nästa vecka ska hela spa:et flytta till nya lokaler. Jag ska försöka fota lite så ni får se.
So long!