Smeker nosar och öron
Vill programmera in känslan av pälsen mot mina fingrar, kunna ta fram den igen
Försöker memorera utseendet, beteendet, ljuden
Vill inte vara utan

En nöjd liten hund som ligger snusandes på min mage
En nöjd stor hund som snarkar och smaskar i sin säng
De är en del av mig
Är så smärtsamt medveten om att tiden är räknad, önskar att det fanns något jag kunde göra. Men det är slut nu. Tårar blöter mina kinder, trots att beslutet känns rätt. Saknaden och tomheten kommer att vara enorm.

Det känns fint att de får sluta på topp, innan livet blir en plåga. Det känns fint att bästa kompisarna får gå tillsammans. Det känns fint att veterinären kommer hem till oss. Vi har haft många underbara år ihop. Älskar er så, Nova och Tjorven. Vi ses igen❤

Tjorven 1999-2013
Nova 2003-2013

Matte

20130124-114422.jpg