Jag tror att alla bloggare känner att de vill ge tillbaka till alla ursnälla läsare som varje dag bombarderar med kärlek och värme. Besöka er, läsa och skriva tillbaka. Jag började tyvärr känna att det var svårt att hinna med. Blev lite jobbigt liksom. Därför har jag nu, med hjälp av Linn (copy + paste på hennes lista), prioriterat om lite.

Så här kommer jag att göra i fortsättningen:

1) Blogga själv
2) Svara på kommentarer och hälsa på hos dem som hälsat på hos mig
3) Läsa alla andra bloggar jag följer
4) Hitta nya intressanta bloggar

Jag kommer alltså att svara på era kommentarer här, det har jag bara gjort ibland innan. Men annars kommer det nog att vara ungefär som vanligt, minus dåligt samvete.

Hoppas att ni har en skön söndagskväll! Jag sitter på hela ryggen i soffan, har läst lite och bara har det gott i nystädat hem.

20121111-212452.jpg
C’est moi!