Opponering klar!!! Ni som också pluggat kan säkert känna igen känslan av tomrum som uppstår mellan två kurser. Man har avslutat den gamla och inväntar den nya. Dessutom har jag avslutat jobbet med mitt jympapass. Tack för alla grattis förresten! Jag har en folkhögskoletenta på skelettet som ska in på söndag och en psykologiuppgift på måndag. Men de studierna tar jag förhållandevis lätt på. Och det är en utmaning i sig, att lära sig gasa och bromsa. Inte alltid fullt ös med allting. Man tvingas lära sig att bra är tillräckligt ibland. Det är bra… Så lite plugg lär det bli i mitt tomrum. Men ingen träning. Måste vila lite. Mitt pass på lördag är inställt pga röd dag så det blir en veckas vila innan jag håller på tisdag igen. Men städning är nödvändigt maj gadd huset får lida när man har mycket att stå i, och tvättstugefix. Det går framåt där och snart är vi helt inflyttade i det nya. Sedan tänkte jag spendera lite tid med min Man och mina djur. Ledig från nu, torsdag middag till måndag när praktiken börjar. Skönt att hinna fokusera om.

20121101-124212.jpg
Här väntar jag på tåget. Leggings med flecce (stavas? Ni vet vad jag menar! Fliiiiis!) det är så varmt och gott. Nya lila koftan och mina nya vinterstövlar. Nyklippt och även nytt pannband. Ny tjej liksom! Härligt, nu tar vi nya tag!

20121101-124502.jpg
En liten vän som kan stå i hallen och säga hej och välkommen!

20121101-124902.jpg
Och några till födelsedagsvasen på bordet.

20121101-124914.jpg
För att se vad som finns i påsen får ni kanske vända på datorn… Hur lyckades jag ta detta fotot?! Det är iaf vackert lila och svartvitt omslagspapper, vit och rosa cellofan, presentsnöre i svart och silver, tvål och en handduk. Bra att ha!

20121101-130754.jpg
Så det var den tågresan! Nu ska jag hämta ett paket i affären! Tjingeling!

