Den senaste tiden har jag tränat ganska intensivt och har fått lite ont i mina knän. Jag har nedsjunket fotvalv och pronerar så det blir ju inte det bästa för ställningen i knäna. Jag har köpt personliga inlägg som stöttar foten men jag tror att jag behöver skor med bättre stötdämpning också. Hittade Länna Sport som hade ett brett utbud på damskor för inneträning.

Denna lät tex ganska bra:
Stabila träningsskor i midmodell med stötdämpade GEL i hälen.

Asics GEL-Aeroshape 2 är en underbar kombination av stötdämpning, stabilitet, komfort och flexibilitet. Stabila träningsskor i midmodell med stötdämpade GEL i häl och framfot. Lätt mellansula med stötdämpning och foam vid hälen som ger individuellt anpassad passform. DuoMax pronationsstöd för ökad stabilitet. Perfekt modell för workout eller träning med hopp och stegkombinationer. Mjuk och följsam sko med riktigt bra kontroll.

Är det någon som har tips på inneskor för gruppträning som har mycket stötdämpning? Sulorna flyttar jag med så det måste inte vara speciellt för proneringen.