Det är fredag, jag är gräsänka och jag har skämt bort mig i Lund. Så sällan jag är där nu så jag tyckte att jag hade lite lyx innestående. Vad är det man säger, det är billigare med shopping än terapi? Fniss fniss! Ärligt talat så känns det ganska ok med diplomeringen nu och jag är beredd att tokträna på takten så att jag kan göra om det och KLARA det! Det sköna är att allt som gick bra har jag liksom klarat, hon kommer bara att titta på takten nästa gång. Musik, rörelser, intensitet, ledarskap, närvaro, glädje och alla andra viktiga saker var med beröm godkänt. Tack för all er medkänsla❤

20121005-143250.jpg 10 långa vackra rosor för 35kr. Lyx måste inte vara dyrt!

20121005-143348.jpg Äter som regel inte bröd, mår inte bra av det. Men tycker fortfarande att det är väldigt gott! Så baguetterna ska skivas och frysas. Då man har den där lilla biten till maten på lördagskvällen eller så. Men snäckan – den ska jag alldeles strax sluka! Stenugnsbakat.

20121005-143816.jpg Nattlinne i ekologisk bomull och raggsockar.

20121005-143904.jpg Topp i en av mina älsklingsfärger!

20121005-143949.jpg Lakritspulver. Tänkte göra en pannacotta med det i imorgon och ha hallon till.

20121005-144101.jpg Från älskade Granit, sopborste och skyffel till trädgårdsrummet, kom i håg lappar à la post it med magnet på baksidan – har alltid detta praktiska och snygga på kylen för handlingslistan, små klämmor till trädgårdsrummet – vill kunna fästa inspirerande bilder och artiklar på något sätt.
Happy helg!