Alltså jag ska ge bort två presenter. Jag är inte så känslig för trender och tycker fortfarande om små ord, bokstäver och citat på rätt ställe och på rätt sätt. Hade en idé om att det vore coolt med vita brädbitar och lagom slarvig grå text samt vissa ord i rosa. Valde vad jag skulle skriva med omsorg, så att det verkligen skulle passa mottagaren, ni känner nog igen dem från min västerkollumn här på bloggen. Satte igång. Hmm. Det är svårt att skriva med pensel på en ohyvlad bräda. Texten blev rätt sne också.  Har inte bestämt mig för om jag ska kasta dem på elden eller gå bort dem. På ett vis tycker jag att dom ser ganska dagisaktiga ut och på ett sätt gillar jag att både få och ge bort saker jag själv har gjort – jag kan ju bara hoppas att mottagaren gillar dem oavsett om jag är nöjd eller ej. Kanske slänger den översta och behåller den understa – om jag inte ger bort båda kan inte inte ge bort någon. Jag har två andra saker som jag ska ge bort också, så jag blir inte tomhänt hur som helst. Hur gör du? Ger du ibland bort saker du har gjort som du inte är nöjd med? Eller måste det vara perfekt?
20121001-175559.jpg

20121001-175607.jpg