Igår skrev jag att jag inte har några biologiska systrar men en hög elektroniska. Det finns en ”syster” till. Hon har varit gravid nu i snart 9 månader och när hon igår inte dök upp på min 30 års fest så trodde jag att hon låg hemma och sov. Hon hade ringt på dagen och sagt att hon sovit dåligt och kanske inte kom. Med BF den 29/9 trodde ingen att det betydde ”nu kommer jag”! Men det gjorde det!

När min väninna berättade att hon skulle ha i september sa jag ”på min födelsedag eller på min namnsdag”? Nja svarade hon det blir nog snarare på bebisens mormors födelsedag i slutet på månaden. Meeeen lilla hjärtat ville ut till sin moster och kom 22,30 den 15/9. Nästan mitt emellan min namnsdag den 14:e och min födelsedag den 17:e. Har aldrig längtat efter att få se en bebis innan❤

20120916-161404.jpg