Snart fyller jag 30. Och jag ser framemot det! Känns som om min ålder äntligen börjar komma ikapp mig! Saker jag önskar mig:

Bodum pressobryggare i storlek 0,5l.
Jag har redan en liten och en stor och en mittimellan vore fullkomligt överflödigt och underbart!

Klocka.
Har inte hittat DEN ännu, men i ”silvrig” metall. Tror jag. Svårt att hitta en fin klocka, någon som har tips?

Ingen renfäll.
Fått varning om att de fäller och det vill jag inte vara med om!

Burk.
Den ska jag ha mina fröer i.

 

Stövlar.
Vet inte riktigt vilka. För ”fin-turer”, inte trädgården.

Stopp! Köp inte stövlar, jag har köpt det själv nu!

Mixerstav.

Tofflor.
Lite finare.

Swedish grace.
Stora koppar i färgen ice.

Rock the ballet.
Biljetter till showen i Helsingborg.


Att åka och dreja.


Vas Ekollonglas.

Det känns konstigt att ha en önskelista. Speciellt en så här offentlig.
Men ja, nu har jag det.
Fast gladast blir jag om ni inte köper något till mig för då slipper jag köpa något till er😉