Jag blir sååå trött av allt drömmande! När jag är ledig och inte ställer klockan är det mycket vanligare att jag minns mina drömmar. Och det är så jobbigt, jag drömmer så mycket! I natt tex drömde jag att jag fick sparken från en arbetsplats jag slutade på för 10 år sedan. Till saken hör att jag ofta under dessa 10 år drömt att jag varit tillbaka där och jobbat. Men nu var dom alltså trötta på mig.
Jag drömde även att jag träffade någons bebis. Den var 3 månader gammal. Den dansade. Jag tittade på den, konstaterade att den visserligen var liten men det var helt i sin ordning att den dansade i den åldern.
Dessa konstiga saker kommer jag sedan gå och tänka på resten av dagen. Jag orkar inte drömma mer!!!
Bild

Hoppas att ni mår bra! Jag är lite stressad över mitt jympapass, saknar min katt och undrar om det är rätt att skaffa en ny, blivit fågelbajsad, tappat min iPhone så displayen sprack, tänker med sorg på att jag kanske aldrig kommer att vara så fri som jag är nu när jag utbildar mig. Och detta är sista sommaren. Sista två veckorna. 3 september börjar plugget. Ja inte så roliga saker att blogga om alltså. Sedan har vi i och för sig hittat en ”plogtallrik” som ska bli ett fat, jag är ledig, har målat färdigt i garaget och kycklingarna växer och frodas. Men jag är inte riktigt glad ändå.