Sådärja! Så skönt det är att vakna i sin egen säng när man efter festen tagit det kloka beslutet att duscha och borsta tänderna ordentligt. Det är ju inte alltid man orkar/vill/kan det! Men jag gjorde det igår och mår förträffligt idag!

Brudens dag:
Kidnappning
Prinsesskläder
Dans med random svensexa
Discodans med hela möhippan (vi var svartklädda och hade tiaror)
Sång med random svensexa
Spela in låt med svensexan (nu var det sin egen man)
Fika i parken
Presenter från alla tjejer, gissa avsändaren
Trekamp i lag (laserdome, bullriding, sumobrottning)
Mat (tapas)
Valfri utgång

20120617-091648.jpg

20120617-091659.jpg
Min man var på svensexan och de hade ordnat den fina nakendräkten till den blivande mannen…

Det var jättekul att vara med och fira bruden, vi hade tur med vädret (inga skurar när vi var ute), jag lärde känna några nya härliga människor som jag ser framemot att träffa på bröllopet. Så utan att såga denna möhippan vill jag säga att en drömmöhippa för mig, både min egen (smiter man blir man utan!!) och att delta i vore:
Yoga på stranden
Jordgubbar till frukost
Drejkurs
Danspass
Spabad
God, stor middag på trevlig restaurang, helst långbord lite avskilt

Kidnappning verkar ju ok, i detta fallet blev hon väldigt överraskad och det var så häftigt!

Har du varit på många möhippor? Jag tror bestämt att detta var min första. Har du själv blivit, hmm, utsatt? Vad hände? Nu: kaaaaaaffe!

20120617-092850.jpg