Igår, som ironiskt nog var den 24:e och jag tänker inte tänka på hur många månader det är till julafton, var det precis som julklappsutdelning för mig!

20120525-085420.jpg
Tidning med tillhörande DVD och två böcker kom på posten. Bokhögen till ledigheten är nu nästan lika stor som den med kurslitteraturen!

20120525-085533.jpg
Klänning till sommarens bröllop. Från HM.

20120525-085620.jpg
Mitt aprikos + plommonträd från Bakker i Holland. Eller ja det var bara en pinne, inget direkt träd. Men det är 5 års garanti så jag är hoppfull!

20120525-085741.jpg
M var i Köpenhamn och när han såg en bokaffär fick han en snilleblixt, skulle det månne finnas en bok med Bonden som vi båda älskar? Det fanns det! Den är jättefin! Tipsar om allt möjligt för ett hållbart liv på landet. Har ni sett honom på tv? 100% Bonde heter det eller som dom säger på danska Bonnerøven. Går på Svt tisdagar eller onsdagar. Om det inte är slut. Har gått några säsonger.

Dessutom fick jag sms om att två andra paket var på väg till mig med posten! Give it to me! Älskar paket!

Happy helg till Er!