I afton mina vänner, då blir det musikalen Singin’ in the rainDet ny teater i Köpenhamn.

Jag har två kusiner som är professionella dansare och en av dem medverkar här. Klart man vill titta då, när det är så nära och allt! Vi var och tittade på Hjalmars Revy som han dansade i när jag pluggade i Örebro. Det var så himla bra!

Daniel Larsson; Uddannet fra Balettakademien Göteborg 2000-03. Har danset med CRE8 Dance Company i flere sæsoner, og derudover bl.a. medvirket i Chicago i Norge 2008 og i La Cage aux Folles 2008 og The Producers 2009 på NørregadeTeatret i Maribo. På Det Ny Teater har Daniel tidligere medvirket i Beauty and the Beast 2005 og 2007, og i The Producers 2006.

Oh! Jeg tror det vil være fuldstændig fantastisk vildt!

Ps, jag är minst lika stolt över min andra kusin Sakarias som dansar och är danslärare i Lindy Hop, Stepp, Autentisk Jazz och Charleston över hela världen.