Jag vann auktionen! Det blev inte riktigt så fyndigt som jag hoppades på, fram till sista timmarna var intresset svalt. Men sedan small det till och gick över min tänkta budget. Men jag ville så gärna ha det så jag la ett högre bud och till slut gav den andre sig! Det handlade om detta trädgårdsmöblemang från början av 1900-talet. Köpte det på Bukowskis som har en del trädgårdsmöbler.

Med anledning av detta vill vi sälja det möblemang vi har idag!

Soffa + 2 karmstolar + bord av välkända märket Tuwe trädgårdsmöbler. Det är några år gammalt men i mycket gott skick. Några skruvskallar har rostat och kan snyggas till men på det stora hela märks det att det är väldigt bra kvalitet. Stabilt. Alla delar går att fälla ihop för praktiskt vinterförvaring. Hör av dig med prisförslag om du är intresserad! caskincare@gmail.com