God morgon!
Lite sliten öppnade jag mina blå idag. Förutom AW:n igår så drömde jag massor i natt. Idag är det hur som helst dags för träningsinspirationsdagen på Friskis&Svettis i Malmö jag skrev om för ett tag sedan. Mina pass blev;

Block A
Jympa Explosion – En 6:a Skåne med stänk av gammeldansk
Inte ett pass men massor av Jympa! Inspiration för din uppvärmning, styrka, kondition och rörlighet. Delarna bildar en helhet men här hör de inte nödvändigtvis ihop. Vi tar höjd, bredd och fart. Vi sträcker ut och testar det lilla extra. Härligt, rakt och enkelt. Likt ett fyrverkeri när det är som häftigast. 8 tränare bjuder på sitt ledarskap, sin musik och rörelser. Du får attityd och utstrålning, häng med!

Block B
Groove Dance
Ett danspass där du lär dig danssteg, inspirerade av t ex Hip Hop, Urban, House, Jazz, Bollywood, Latin, Afrika, Contemporary, Swing och Disco. Koreografin är enkel och du lär dig att använda stegen på ditt eget, unika sätt. Klassen kräver ingen danserfarenhet – det du behöver komma ihåg är ett öppet sinne och viljan att ge järnet. Vi tränar kondition, styrka, smidighet och balans.

Block C
Funk
Ett danspass med låg tyngdpunkt och feeling! Låt för låt-koncept där du rör dig stort och smått, du inspireras av detaljer eller en hel koreografi. Oavsett slungas du med i dansglädjen och energin som Emelie kommer att bjuda med dig på under denna timme.

Block D
Jonas Colting gör skäl för epitetet ”Sveriges tuffaste idrottsman”! Föreläsning.

Oj så kul! Vi ses!