En av mina absolut bästa vänner, uteservering och sånt där italienskt tunt rått kött och VM i prat och skratt. Fullständigt komplett liv.

20120413-223821.jpg
Ni vet vissa vänner, som man liksom blir ett med när man träffas, där andetag, tankar och skratt är ett. Jag blir så tagen varje gång det händer. Och tacksam.

Tacksam blir jag också för era fiiina hälsningar *hoppsan lite vin-sentimental, dricker ju aldrig, vad hände?* det är så kul att läsa! Ska fixa inlägg om frukost och mellis med GI enligt önskemål och fler trädgårdsinlägg, visst någon som hade längtat!!! Det blev jag glad över att höra!

Oj hjälp… Jag är helt slut. Ska på träningseventet imorgon, hur ska detta gå? Förresten så leder jag budgivningen men budgeten är ganska ansträngd, finns inte mycket kvar att ta av. Auktionen slutar vid 16 imorgon. Exciting!