Sitter här och drömmer mig bort bland blomsterbilder. Blev påmind om att jag måste tipsa er om klematisen Summer Snow, jag skrev om den här. Den är verkligen fantastisk och så tacksam. Kul att satsa på när man nyligen flyttat in tycker jag, för den ger resultat direkt. Stor och mycket blommor.

Här var den bara 1 år och redan 2m hög! Mycket krut för pengarna! Passa er vad stor den var år två. I år har jag fått gräva upp den och sätta i en balja, den stod ju vid det rivna uthuset. Hoppas att den ska trivas med sin tillfälliga placering!

Vår södergavel. I framtiden, när vi har byggt ut vårt hus, vill jag ha ett spaljérat persikoträd och en vägghängd, rostig springbrun här. Eller ja det blir ju ett antal meter från exakt denna platsen men ni fattar…

The best is yet to come… Det dröjer inte jättelänge innan syrénen blommar.

Som ett litet altare. Skivan med texten ”Skånska A/B Lantmaskin Billeberga Sverige finns nu som bordsskiva i vårt soffbord.

Önskar Dig en fin torsdag min vän!

Ps, jag har lagt ett bud på något hemligt på en online auktion. Önskar såååå att det inte drar iväg i pris. Auktionen avslutas på lördag. Hoppas att jag kan visa er ett fynd då!

