I busy tider som dessa kikar jag lite bloggar på tåget. Med tjocka fingrar och tidsbrist blir jag inte så glad när detta dyker upp.

20120405-064723.jpg
Verifiera din kommentar ber bloggen. Gahh, ja okej då. Efter att redan ha knappat dit mitt namn, e-post och webadress så knappar jag in även detta. Skiljer noga på stora och små bokstäver, scrollar fram och tillbaka för att vara säker. Om jag har tur blir det godkänt första gången. Ofta får jag en ny kombination att skriva in. Jippie, en kommentar publicerad på hela resan till Malmö!

Så min fråga idag blir; varför har ni denna inställning? Får ni spam annars? Jag får någon skräppost i veckan men dem lägger wordpress åt sidan så får jag gå in och godkänna eller ta bort dem. Ibland hamnar även vanliga kommentarer där, tex om inlägget innehåller länkar, fast då hittar jag dem i filtret och kan godkänna dem. Med andra ord går det bra för mig att vara utan detta tidsödande moment. Hur är det med er? Varför har ni detta?