Denna slinga kommer från Ikea, drivs med solceller och ger ett urmysigt ljus! Älskar den! Har nu, efter ”testperioden”, hängt den på uteplatsen.
20120401-005255.jpg

Idag är sista dagen på utbildningen. Det har varit så obeskrivligt bra. Jag hittar inga ord. Så proffsigt, fullspäckat, uttänkt, välplanerat. Utbildarna är så kunniga och konceptet är oslagbart. Fantastiska, kreativa deltagare som bidrar enormt.

Gårdagen innehöll massa teori, mat och rörlighetspass samt ett pass med funktionell träning/cirkel fys. 8,30-20,30.
Sedan var det fest. Den roligaste fest jag varit på sedan….jag vet inte när. Jag är så glad över att få vara en del av detta. Jag har inte haft så äkta roligt och skrattat så hjärtligt…någonsin?! Kan även tillfoga att vissa träningsmoment varit jäkligt jobbiga, men det är småsaker!
Det är så häftigt att alla har olika bakgrund; polis, präst, sjuksyrra, systemvetare, ingenjör, arbetsförmedlare, jurist, frisör, kock och alla samlas och förenas i en stark passion, rörelseglädje. I’m touched.

Idag ska vi jobba med återhämtning, nedvarvning och liknande. Hoppas att ni får en fin första april! Längtar efter att hinna läsa era bloggar!