Jag hör inte till dem som började bära dräkt i och med att jag började på juristprogrammet. (Jo en del gjorde i princip det.) Har en ganska avslappnad klädstil, ofta jeans, topp, sjal och högklackade boots. Blandar lite romantiskt och rockigt med bara vanligt. Ska jag på något viktigt möte kan det bli skjorta och kavaj. Ofta färgerna smutsrosa, lila, grått och blått. Men även om jag låter den vita blusen hänga i garderoben så behöver ju inte kläderna vara hur tråkiga som helst. Typ noppriga, håliga och med vridna sömmar. Efter en dag på praktiken kände jag att jag hade använt alla plagg som kavlade in som godkända! Hjälp min garderob är verkligen en katastrof! En quick-fix erbjöds på Åhléns, 2 för 200kr. Och det var ekologisk bomull! Riktigt bra! Mina toppar är lite båtringade med lång ärm. Vit, blå, lila och svart.

När jag blir stor ska jag ha en välmatchad, välvårdad och stor garderob. Tycker verkligen om kläder med det slukar ju både tid och pengar att intressera sig för det.

20120328-075446.jpg
Bara en vanlig men ny, ekologisk topp. Favoritjeansen gick ju sönder så jag tog pyjamasbyxorna idag😉