Då var jag äntligen på väg hem! Vilken helg! Mässan och årsmötet gick oerhört bra. Fantastiska vänner och kollegor överallt. En ynnest att få sluta när allt känns på topp. Eller ja, nu har jag ju tydligen svårt för att sluta och tackade ja till att vara sammankallande i valberedningen. Till min fördel ska sägas att jag iaf sa nej till att bli internrevisor, då hade jag nog haft nästan lika mycket att göra igen. Valberedningen känns som en piece of cake, efter 5år i styrelsen vet jag ganska väl vad dom krävs.

Någon långtur på stan blev det inte. Frukosten tog halva förmiddagen, shopping på vanliga stället R.O.O.M och fika med en kompis, sen var det dags att åka till flyget. Det var ganska lagom, är rätt mör nu!

Vet ni vad jag fick i tack-present? Presentkort på Impecta som lär göra att jag aldrig behöver köpa en fröpåse igen, jag har en livstid tillgodosedd nu! Oj vad jag ska odla!

20120318-161212.jpg
Caspian var med på fikan. Han har blåååååååa ögon och lååååånga ögonfransar. Född 1/1 2012.

20120318-161324.jpg
Börja planera!

20120318-161453.jpg
Undra hur mina höstsådder mår?

20120318-161539.jpg
Kvällen igår avrundades i loungen. Hotell J är jättemysigt om man är turist, sådär som bussinesshotell eftersom det består av flera olika byggnader. Frukostmatsalen var mysig men lite trång och det blev hög ljudvolym.

Nu vill jag hem till mina darlings!

20120318-162444.jpg

