På en föreläsning såg jag en kursare som hade ett skal till sin MacBook. Är det inte helt genialiskt? Jag orkar inte ha något fodral till min men vill självklart inte att den ska bli skadad när jag har den i väskan. Jag köpte ett transparent. Det består av två delar i plast som man ”klickar” på plats på datorn. Lite likt hur man gör på iPhone. Sitter tight och syns knappt, inget som stör iaf! Pris 349kr.

Sedan behövde jag en ny usb-kabel och det fanns till det futtiga priset 49kr. Du får en färgad för 79kr.

Till mannens iPhone köpte jag en löparväska som verkar skitbra för endast 149kr.

Sidan är enkel att förstå, de uppfyller villkoren för garanterad handel, beställning gjord i ett kick, leveransen gick snabbt och jag betalar via faktura. Wow säger jag! Besök gärna Macskal om du är intresserad! De har häftiga klistermärken till Mac, väskor till iPhone, hörlurar, vantar och många andra tillbehör.