Jag har suttit i styrelsen för SHR i fem år nu och efter detta mandatet kommer jag inte att ställa upp för omval. Som ett minne av den tiden tänkte jag köpa ett nagellack från Kosta Bodas serie Makeup. Det blir nog med en rosa bubbla i. Den är 190mm hög och jag har börjat gilla den på senare tid, först tyckte jag inte alls att det var speciellt men nu är jag smått såld! Häftigt att ha i badrummet tänker jag. Gillar du den serien?

Vi hade en jättemysig kväll igår, god mat på Cantina i Helsingborg. Sedan såg vi Män som hatar kvinnor på Svt. Härlig avkoppling efter att jag haft redovisning på engelska som gick urdåligt. Jag kunde inte uttala ett enda ord och vår grupp hade missbedömt tidsåtgången så vi fick korta in under redovisningen. Usch. Nu ska jag på ett härligt träningspass och bli av med den sista stressen från igår. Ha en härlig lördag min vän!