Inte bara en Liebster blog award utan TVÅ har givits till mig! Den senare med en mer ingående förklaring om hur man ska göra. Tack Anna, både för att du förklarar och för att du har en fantastiskt fin blogg som finns bland mina favoriter. Anna har jag lärt känna genom bloggandet, via en annan bloggerska som jag också lärt känna via bloggen. Är det inte fantastiskt så säg! Anna bloggar gärna om vårt gemensamma intresse, trädgård! I somras gav hon mig en pelargon och jag hoppas att hon snart följer upp med ett övervintringsinlägg😉

Liebster är ett tyskt ord som betyder ”käraste” och denna kan endast ges till de bloggar som har mindre än 200 följare/prenumeranter.

Så om du får denna ska följande göras:

– Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
– Skriva ner de 5 bloggar som man vill lämna awarden till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
– Sen hoppas att de vill lämna utmärkelsen vidare.

Mina nya awards går till:
MammaMima En häftig mamma som syr makalöst fina saker och bor med sin stora familj på Gotland.
Lifecontrol Min söta svägerska som skriver om träning, kost, jobbet som maskiningengör, foto och livet i allmänhet.
Skincare by Malin R  Rara Malin, en hängiven hudterapeutkollega, skriver om hud- och skönhetsvård.
Träningsglöd Goa Sophia har varit praktikant på min salong en gång i tiden, nu utbildar hon sig till sjukgymnast och tränar flitigt.
Bofiken5 Fina Andrea är en hemmapysslare av stora mått. Här får jag alltid massor av inspiration!