Gah! Vaknade klockan 10, började 10,15. Inte ens lönt att försöka. Fattar inte vad som hände. Jag hade ställt klockan på två ringningar. Vet inte om den ringt. Vid sidan om mig låg mannen och snusade. Trygg i förvissningen om att jag skulle väcka honom. Och flickorna måste sovit tungt, de brukar väcka oss när det är dags för frukost. Ja men efter 10h sömn och en god frukost får jag väl ta i tu med EU law-boken. Tack för alla studietips!

20120119-105940.jpg
Jag dricker sällan juice och aldrig köpt juicie. (Frukos är ifs bättre än glukos men i denna formen får man i sig sockret från 2-3 apelsiner på så kort tid att det inte är så nyttigt längre. Inte så ofta iaf. Dessutom har man ofta tagit bort det nyttiga fruktköttet.) Här har M mixat apelsin och äpple med vår nya super-stavmixer. Ganska gott! Ägget är från våra höns. Fil med egen müsli.