Detta är något av det godaste jag vet! Pappas recept, åts i avokadoskalet tillsammans med rostat bröd på riktigt 90-tals maner! Skalet och brödet skippar jag, tar kanske ett gi-knäcke till eller äter med sked ur skålen😉

Tärna en röd paprika
Skär små bitar av ca 15 cm gurka (ta först bort kärnhuset)
Dela sönder (mosa lätt) två väldigt mogna avokado
Häll i en burk krabbkött
Ta ca 1dl crème fraîche och lika mycket majonäs
Blanda
Ät och njut!
Justdetja, viktig ingrediens: italiensk salladskrydda. Don’t miss!

20120105-215657.jpg
Idag var det ledaruttagning på Friskis & Svettis i Landskrona. Jag deltog och blev godkänd! Utbildning under våren! Jihoo!!

När jag fick mejlet med instruktioner ville jag lämna återbud.
När jag fick besked att jag måste bli vanlig ledare innan coreutbildningen ville jag lämna återbud.
När jag skulle gå upp i mitten och köra mitt första (mini-)pass någonsin ville jag lämna återbud. Alternativt kissa på mig.
Men nu är det gjort och dom gillade det! Nu vill jag inte lämna återbud! Härligt att utmana sig själv. Nu kör vi!!