Jag borde få min prenumeration gratis, så mycket som jag skriver om den. Men det är inte det jag är ute efter, jag vill bara ge er ett riktigt bra tips! GI & Hälsa är vad jag vet enda regelbundet utkommande tidningen med GI recept. Sedan en tid tillbaka kan man prenumerera på den men annars kommer den som en bilaga till kvällstidningarna. Det säljs nu!

Detta nummer innehåller bland annat
* Fem skäl att gilla januari
1. Släng ut julen (jaaaa, You got me!)
2. Nystarta träningen (Jepp!)
3. Bli gladare utomhus ( känns redan ljusare va?)
4. Mys med bio och en bild på Lejonkungen (min favoritdisney som jag tänkte se med Man och lånat barn)
5. Hälsosam start och en bild på Pauluns bok LCHQ (just den bok jag var sugen på)
* Frossa i gott och nyttigt snacks. Test där de faktiskt lyckats få in nyttiga snacks. I förra numret var det lakrits och det var inte nyttiga saker.
* 47 nya recept
* 6 v program med mat, motivation och motionstips.
* Annons om en av årets specialtidningar med hela 118 recept. Den kommer 13-15 januari

Jihooooooo! Vad väntar vi på?

20120103-122713.jpg