Hej bloggen!

Det blev tomt och tyst. Kanske lite trött på mitt egna prat som blev same same.
Och framför allt har jag haft overkligt mycket att göra.
Idag har jag en halvledig dag och sov riktigt länge. Vaknade av att min pris satt på mitt bröst och väntade på att jag skulle ge honom mat. Hmm. Ja.
Sedan har jag bytt sängkläder, städat mitt skrivbord, lagt in tvätt i garderoben, jobbat undan vid datorn och allmänt försökt komma ikapp. Nu är det snart dags för näst sista jobbpasset innan jul och om vi inte hörs, GOD JUL till er alla rara!

Kram Christin

20111222-150910.jpg

20111222-150925.jpg

Bild från Nyhamn, Landskrona, i söndags när jag köpte några klappar. (Till mig själv!)

20111222-150934.jpg

I morse (lunchtid) när jag steg upp var det ljust och fint ute. Jag har nyligen klippt ner min hjärtan på tråd som var lite vissen och tråkig. Nu börjar ljusgröna små fina blad komma fram. Jag klipper ner den ibland, dom kan bli så fula tycker jag.