Tack och lov för de tidningar (och bloggar) som inte bara visar JUL och VINTER hela tiden! Det tjatas hål i mitt huvud om jul!!
I denna tidning var det ljust, fräsch, luftigt och vilsamt. Inte bundet till någon årstid alls faktiskt.

20111214-193756.jpg
Blev full av inspiration! Vill bygga ut huset så vi kan få kamin, skaffa nya köksstolar och måla i vackra färger, pimpa en tändsticksask och (oberoende av tidningen) köpa en ny stol till arbetsplatsen. Håller på och funderar på vilken det ska bli. Tänkte att det får bli nästa tentapresent, som också är klar-med-bas-nivå-present!

Men för tillfället får jag vara glad om jag hinner/orkar pimpa en tändsticksask. Ligger en vecka back med plugget pga omtentan och det är redan full rulle mot nästa tenta den 11/1. Det är en muntlig tenta och jag får redan ett lätt illamående av att tänka på den. Har fått ställa in allt julfirande på annan ort för att ens ha en chans att komma ifatt och ser framemot många timmar med böcker och dator. Eller så ser jag inte framemot det.

Nåväl. På fredag får vi besked om vårens fördjupningskurser, hoppas jag får mina första handsval!