….sover, snarkar och springer i sömnen.
Regnet smattrar mot rutorna
Vinden viner runt knuten
Adventsljusstaken lyser i fönstret
Och jag, jag sitter i morgonrock (kl 11,57) och pluggar folkrätt så att det stänker om det. Eller ja, stänker. Men mycket liksom.

Så jäkla viktigt att det går vägen nu på fredag och så jäkla svårt. Men en av mina kursare lånade ut superbraiga anteckningar till mig så det är bara att älta på. En bra sak är att jag lyckats styra undan alla åtaganden i veckan och kan ägna mig fullt ut till plugget. Dessvärre får jag skolka från alla föreläsningar i Rättshistoria, kursen som började idag, men jag tror att det skulle bli för mycket att blanda in det nu. Får ligga i och komma ikapp efter fredag ist. Nu ska jag lägga på en peelingmask (multitasking) och fortsätta. Tingeling!