Jag gillar verkligen hur Bofiken har renoverat sitt badrum, genom att måla kakel och klinker. Genialt och skitsnyggt!

Mina vänner, jag kommer inte hinna titta in till er så mycket som jag brukar under den kommande månaden. Som jag trodde gick Folkrätts tentan åt skogen, hur skulle det annars gå när jag hade missuppfattat instruktionerna och förberett mig på fel sätt? Som vi säger; Gör om gör rätt.
Så först och främst har jag Rättsfilosofi tentan (ordinarie) nu på fredag och nästa fredag har jag omtentan i Folkrätt. Nästa vecka börjar också en ny kurs, Rättshistoria, plus att jag har en del åtaganden. Jag har suddat och prioriterat hej vilt i almanackan och är ganska taggad att få allt att fungera och dessutom göra det jäkligt bra. Men är lite orolig hur jag ska hinna/orka med allt, jag är så beroende av att sova gott, äta bra och träna regelbundet och det kanske blir lidande nu. Fast i första hand får bloggläsande och julpyssel, tv, mys och annat lull-lull som gör vardagen trevlig stryka på foten.
Okejrå, all-in nu.