Åh vad jag tycker om att bläddra bland bilderna jag har i telefonen. Tar ganska många och betydligt fler/oftare än när jag bara använde vanlig kamera. Många fina vardags ögonblick blir fångade. Det gillar jag. Hellre kvantitet än kvalitet av just dom fotona…fast jag tycker att dom har ganska bra kvalité. Har framkallat och gjort fotobok med helt ok resultat! Här är några från i somras. Nu är det dags för mig å jobbe. Ha en fin lördag my friend!

20111104-230539.jpg
Tack för att ni tänkte på mig innan och efter tentan! Tyvärr kändes det inte så bra. Precis innan vi börjar uppräcker jag att jag läst lite fort men fel vad gäller vilket material vi fick ta med… Förberett mig på helt fel sätt. Kändes som om det var första dagen på kursen och att dessutom skriva med vänster hand. My bad, vilket gör det ännu värre, hade varit skönt att skylla på någon. Nu får jag vänta i tre veckor på resultatet.
Gör om gör rätt?