20111031-220940.jpg

Åh vad jag är deppig nu!
Det bäddar liksom för det när man en hel dag läser om fredlig lösning av internationella konflikter där författaren typ avslutar det hela med att påpeka hur lätt det urartar i militära aktioner. Man känner: Lönt?!

Bidragande orsak, uppdaterade min iPhone, det strulade och jag var tvungen att återställa den. Hade säkerhetskopia med bilder osv men appar är borta. Och nyinstallerade funkar inte alltid, kolla kollaget ovan. Bilderna kom lixom in på fel håll och blev konstiga. Jag som skulle trösta mig med bilder från Danmark sommaren 2010.

Och sen, till på jävla köpet, spelar dom ”till dom ensamma” på Pluras kök.

Kanske är det lite tentaångest inblandat också. Och novemberångest. Fast november är egentligen bra, vår halvårsdag (9,5år), bästa Karro fyller år, bästa Annika fyller år, M och hans två systerdöttrar fyller år (samma dag!!) och vi ska fira M med hemlig överraskning. Får tänka på det istället!

Sweet dreams!