Ni kan kalla mig sprängaren. Budget och kontokortssprängaren. Går från Gents efter att jag sagt till min kollega att jag inte ska shoppa för att jag är pank, 30 min senare går jag till tåget med nya boots, kappa och hoodtröja.
Jaja pengar är runda och ska rulla, right? Här ser ni skorna, oooooemotståndliga, visst!
20111016-150951.jpg
Väl hemma blev det fika i solen, hundpromenad på stranden i Barsebäck, biltur på landet och titta på fina hus, taccosallad och bio. Mannen valde och det blev Jägarna 2. Jag var skeptisk men det var sjukt spännande! Jättebra!

Sovmorgon, långfrukost, städa hos hönsen, gräva ner växter, ta bort utemöbler, äta rester, läsa rättsfall i solen, sova i solen och nu lite afrodans. Skönt att landa nytränad, nyduschad till maten och Människans Planet på svt ikväll.

Recept på en lyckad helg hos mig! Hoppas ni har det bra, tack för era fina hälsningar!