Tusen tack för er varma omtanke för mig och lilla katten! Stubben själv är helt oberörd och visar heller inga direkta tecken på sjukdom. Han andas lite ansträngt men det är fortfarande allt. Tröttheten vi sökte för gick bort med antibiotika. Kanske har han levt med hjärtfelet länge? Utan att störas? Vi njuter av varje ögonblick med honom och våra andra djur.

20110925-122512.jpg
Detta mina vänner, det är skattkistor. Fyllda med mitt senaste expriment; höstsådder. Om man tänker på hur det fungerar i naturen så är ju höstsådd ganska likt, fröna ramlar ner på hösten och sedan sköts allt av sig själv.

20110925-122807.jpg
Redan förra helgen petade jag ner frön från från Lilla Fiskaregatan i Lund. Olika vallmo, lupiner, förgätmigej, verbena och röd solhatt. Blev hooked och beställde vit löjtnadshjärta, röd stjärnflocka, daggkåpa, hasselört och luktviol från Impecta. De hade även en artikel om höstsådder. Nu är drivbänkarna nästan fulla och jag lutar mig tillbaka och väntar!