20110922-204602.jpg
Igår var en toppendag!
Soligt och jag hittade ett vindstilla läge där jag satt och njöt av huset, beundrade trädgården, planerade ombyggnad, busade med hundarna, pratade med hönsen och åt smörstekta äppleklyftor med hackad mandel, kanel, kardemumma och vispad grädde.
Tränade sen dans fuego och postade min minipc som nu är såld, weee! Dusch, dinkelpizza med kantareller, västerbottenost och timjan, Robinsson på TV4 och 100% Bonde samt Debatt på svt. Dök sedan ner i nybäddade, soltorkade lakan och lyssnade på Karlavagnen. Ahhhh!

Tusen tack för era fina hösthälsningar! Verkligen kloka ord. Jag ska göra en höstlista, som jag kan ta fram när det är jobbigt, och komma ihåg vad jag älskar med hösten! Hmm, det kändes konstigt att skriva älskar och höst i samma mening. Men jag vänjer kanske mig?

