Det är så märkligt med kroppen, det var samma sak när jag körde mitt GI rovstart race, man går ner lite, man går ner lite och sedan vips går man ner massor! På första veckan med raw gick jag sammanlagt ner 1,6kg. Från igår till idag gick jag ner 9hg! Nu var inte viktnedgång något stort mål för mig men jag tycker att det är intressant och jag minns hur det var i rivstarten med GI. Att jag hamnade på viktplatåer när det inte hände någonting och sedan var det som om vikten halkade i trappan och trillade ner några steg. Mitt budskap: håll ut!

20110825-231412.jpg

20110825-231519.jpg
Mmm kvällens tomatsoppa var en höjdare, stark så fetaosten var svalkande och god.
Till lunch blev det misosoppa. Inte riktigt min grej, smakar som en blandning mellan nyponsoppa och buljong.

20110825-231852.jpg
Den fick sällskap av banan och mandelmuffins. Orkade inte laga lunch idag. Och frukosten blev….. *väntar på att publiken fyller i* bovetegröt.

Men nu är nog den åttonde dagen slut. Viktigt att sova ordentligt om man vill må bra! God natt sötpajer!