Så har det gått en vecka! Inte klokt! Dagen har spenderats i tingsrätten, har inte bloggat därifrån utan inläggen idag skrev jag tidigare! Av den anledningen blev det lite svårt med lunchen. Jag köpte nötter och raw choklad samt hade banan med mig. Inget smart drag, för lite mat och trött, huvudvärk och hungrig på kvällen. Men man kan inte vara välplanerad alltid, bara att göra om och göra rätt nästa gång. Men det ska sägas att jag studsade upp och var hur pigg som helst, 06,30. Det höll i sig till lunch och lite till, utan kaffe….

Frukost var bovetegröt som vanligt. Jag hittar alltid favoriter som jag kör hårt med! Tjejen i hälsokostaffären tipsade om att blötlägga vetet kvällen innan så behöver den inte koka så länge. Samma med quinoa. Jag frågade varför man ska skölja dessa och bönor och det var någon syra som frigjordes som var svår att bryta ner. Kvällsmat blev soppa från igår och frökex.

20110824-173149.jpg
Bara en vecka kvar. Känns som om det gjort nytta för magen. Börjar hitta tillbaka. Tappat ca 1,6 kg och är nere på matchvikt. Mycket mat på bloggen nu. Ni förstår nog varför! Hoppas ni inte tröttnar! Tänkte fixa lite i trädgården i veckoslutet, om vädret tillåter.