Dags för första uppdraget som testpilot för smartphoto, före detta ExtraFilm!

Smartphoto är en fotobutik på nätet där man kan beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer. Jag skulle beställa en postertavla. Det finns tre olika varianter att välja på; PosterTavla, PosterTavla med stilfullt kollage och Vår bildbank. Jag valde horisontell PosterTavla i storleken 20*30 cm som är den minsta storleken, 80*120cm är den största. Sedan laddade jag upp bilden, den jag hade var från The Studio och var i mycket god upplösning och jag tyckte inte att jag behövde redigera den. Jag valde ingen speciell bakgrund utan lät bilden uppta hela ytan. Jag har inte så jättesnabb uppkoppling så jag fick vänta lite när bilden laddades in men det gick hyffsat snabbt.
När jag var klar med bilden la jag produkten i varukorgen och följde tre steg för att slutföra köpet. Det var tydliga instruktioner om hur man ska göra och efter en stund kom ett bekräftelsemejl.
Efter 9 dagar kom PosterTavlan. Jag tycker att tavlan är fin och tills vidare får den hänga i vardagsrummet.

Bilden föreställer mig och Mannen i våra ”yrkesoutfiter”. Vi har båda gjort stora ansträngningar för att kunna genomföra våra utbildningar; läst upp diverse betyg, skrivit några högskoleprov, lämnat framgångsrika affärsidéer och karriärer, jag flyttade 55 mil till Örebro och bodde där i 2 terminer, Mattias flyttade 110 mil till Kramfors och bodde där i 1 termin och sedan har vi så klart kämpat oss igenom utbildningarna!! M blev klar i januari och jag har 2 år kvar. Bilden är för mig en stark symbol för hur viktigt det är att vilja och våga.
Live your dream.

20110808-195425.jpg

20110808-195526.jpg
Bilden är högblank och hård. Det medföljer fästen för upphängning. Skärpan i bilden är god men det syns nog inte eftersom jag fotat den med min mobil. Även färgerna är bra. Jag är lite glansig i ansiktet men det är nog inte smartphotos fel😉