Tusen tusen tusen tack för era vänliga ord i förra ämnet! Ni är så generösa och jag blir så glad! Fantastiskt att ni tar er värdefulla tid till att kommentera. Varmt välkommen till nya ”kommenterare”😉

20110806-082249.jpg
Efter en hård vecka är det dags för en hård helg!
Fotografering till Expressen
30 års fest för A
Utgång i Halmstad
Övernattning och mys hos Karro
Smita inom lillebror och gratulera till 25 år fyllda samt att hans sambo tagit examen.
Vad vill ni läsa om?
Festen?
Kläderna?
Presenterna?
Drinkarna? Alltså jag dricker nästan aldrig. Men till denna helg har jag införskaffat en Bacardi Razz. (var helt vilse på Systemet och fick visa leg). Kommer hem och ungefär följande utspelar sig:
– 70 CENTILITER?!?! Nu blir jag orolig!
– Va? Men varför det?
– Jamen du brukar ju inte dricka, så blir du full och ska ut på gatorna!
– De hade inte mindre, jag kollade!
– Jamen jag trodde att du skulle köpa några cider!
– Det är så mycket socker i det!! Jag ska inte dricka hela. Jag är stor nu pappa!
– NÄ DET ÄR DU INTE STUMPAN!