Jag erkänner. Dockan och mjölkskummaren var inte planerade. Men givetvis älskade och efterlängtade! Vi handlade dem på Elgiganten och de har tydligen en prisgaranti där så vi fick skummaren 100,- billigare då vi sa att den kostade si och så på NetonNet. De berättade även att man får pengar tillbaka om de kommer med ett erbjudande inom en viss tid efter ditt köp. Smart! Dockan hittar du här och skummaren här! Me love!

20110724-093007.jpg
Makens telefon i dockan. Avis på att hans telefon har blixt till kameran.

20110724-093103.jpg
Volym på högtalaren, hel och halvljus. Sedan finns det nog fler funktioner men jag vill mest åt högtalare och laddare. Hade länge önskat mig en men de jag sett är så klumpiga och/eller dyra. Denna var intetdera! I’m in heaven!

20110724-093257.jpg
På plats vid sängen! Nu ska jag nog sätta luren där och fortsätta lyssna på Baben Larsson, gårdagens sommarvärd!

