친구 제 인사!! Hej mina vänner!!

Jag är i Korea och allt är bra! Mängder med bra shopping till ganska bra priser, ME LIKE! Ganska varmt 25-30 grader. Trevligt, rent, tryggt. Koreansk mat är inget för mig och det är svårt att äta GI-kost här, friterat, ris, pasta, pizza, burgare. Min mage är svårt misshandlad och svullen som en fotboll. Funderar på att köra Raw Food Detox när jag kommer hem, kan ni något om det?

Raw food med två detoxveckor

Har just läst igenom massa blogginlägg, ni verkar ha det så mysigt och härligt i Sverige. Får hemlängtan… Vill inreda, trädgårdsmysa, äta gott (och nyttigt) och njuta av Sverige!!! Tack för era fina blogginlägg, hinner inte kommentera nu så klart, och självklart för hälsningarna här. Ni är så fina, tack för att ni kommit in i mitt liv. Ni använder väl Bloglovin? Supersmidigt sätt att hålla koll på sina bloggfavoriter. Se min blogglista här!

Klockan är sent sent sent nu och jag måste sova. Inte helt lätt med tidsskillnanden på 7h. Bilder och mer om Korea, resan, shopping, kongressen och festerna får komma efterhand, ni har tålamod va? Jag åker hem på onsdag och kommer till Skåne tidigt på torsdag om allt går som det ska. Maken har mejlat och berättat att Nova mår bra, hon är nästan som vanligt igen. Fantastiskt att en hund på 8,5 år återhämtar sig så bra efter en operation.

Ha en riktigt skön helg!
KRAM Christin
Ps. K mina tankar är hos dig. Vad har hänt? Kärlek.

