Äntligen! Detta är vad jag antytt ska göras med stora maskiner. Men det har blivit uppskjutet, uppskjutet och uppskjutet!

En stor jordhög har legat mitt för vår utsikt från uteplatsen. Den kom från grannens garagebygge för 5 år sedan. Nu äntligen är den på väg bort! Efter tjat, lock och pock. Jag har hatat denna hög så innerligt och stört mig dagligen.

20110626-135820.jpg
Inspekterar så allt går rätt till 😉

20110626-135950.jpg
Högen. Bild från förra sommaren. Fullt med ogräs och mög. Tror inte att bilden visar dess fullkomliga avskyvärdhet!!! Jag har som ni förstår inte fokuserat på den när jag gjort mina fotouppdrag i trädgården så jag har ingen bättre bild 😉
Nu kommer vi få full utsikt mot Rönneberga backar och solnedgången ska inte längre skymmas. Helt fantastiskt!!!!

20110626-140936.jpg
Hoppas allt gå vägen nu, så allt tas bort! Mycket kan hända ännu….

