Vaknade i morse och undrade ett ögonblick om jag drömt en mardröm och nu vaknat. Men tyvärr var det sant. Min älskade vackra Nova mår inte bra. Hon har en skada i ryggen som hon varit symtomfri från i ca 2 år. Men nu har hon ont och det är antagligen pga det. Jag vet inte säkert för jag har bara haft telefonkontakt med veterinären ännu. Hon började visa tecken igår. Om det inte blivit någon förändring imorgon åker vi till Helsingborgs Djursjukhus när M kommer hem från jobbet.

Om jag inte skulle åka till Korea på måndag
Om inte Nova vore gammal, 8,5 år
Om inte mina vänner tvingats ta bort sin hund när den ena personen var på semester
Då hade jag nog tacklat detta på ett annat sätt, jag menar, jag VET ju inte vad detta är eller innebär.
Men jag är vettskrämd
Vansinnigt ledsen

Tack älskade vänner för stödet tidigare idag, det hjälpte mycket! Fast just nu kom en ny ångestvåg. Vill inte vara här. Vill inte vara någon annanstans. Vill krypa ur mitt skin.

20110624-233159.jpg