Denna veckan ska vi äta

Kycklingstroganoff (står där nere och puttrar!)
Köttfärspaj med äggskal 😉
Fläskfilé med lufttorkad skinka och massa champinjoner
Grillad fläskkarré med fetaostsallad, tzatsiki och avokado (Karro, detta tänkte jag att vi äter på lördag om du kommer då?!)
Fisk i folie med tomat, purjo och ärtor

Är det något speciellt recept som önskas så säg till! Har ju lagt upp menyer med sedan tidig höst och börjar känna att jag kanske ska ha en paus från det… Menyerna kan ni få, och recept om ni ber om det, så det är nästan samma sak 🙂

Det har gått över ett år sedan jag började med GI. Jag hade tänkt göra ett inlägg när det var ett år, med före och efter bild. Men så upptäckte jag att jag hade räknat fel!! Då hade 1års dagen redan passerat! Så jag får väl göra ett inlägg som heter typ 1 år och 6,5 veckor med GI 😉

