Hej kära vänner!
Vilken helg det har varit! Många många timmar i haven och det har varit så härligt! Idag har jag börjat min praktik vid hovrätten i Malmö och efter en riktigt intensiv dag var det skönt att komma hem och greja lite med helgens bilder!

Hönsen gillar att det är vår och finns både gräs och insekter att picka i sig! Både jag och M gillar att bara titta på dem. Så rogivande, så berikande.

Dagbädden har fått en ny plats, mitt i det stora blå. Mellan dessa träden har hängmattan haft sin plats, men tror att denna vackra skapelse får bli kvar där.

Jag städade här vid min planteringsbänk i går. Tvättade av bänkskivan och bytte ut säckväven. Den har fortfarande veck på sig, jag har inte strykit den, hahaha! Det blåser och regnar till sig ganska fort. I betongverkstaden har det gjutits hästar och fjärilar. Tre bänkar har vi sålt den senaste veckan, roligt med sådan respons!

Här ser ni uteplatsen som håller på att bränna och stenen runt hönshuset.

Ja ni minns kanske hur det såg ut innan?
Ha en skön vecka!
kram Christin
Ps, tack för alla fina hälsningar på senaste! Roligt när ni lämnar avtryck, läser med glädje varje dag!

