Jag blev så nöjd med tvättstugan som jag städade i veckan att jag kan tänka mig att flytta in här!! Fläckfritt, till skillnad mot hur det är inne hos oss…


Rakt framifrån. Diskbänk, skönt för grovrengöring av saker man inte vill ha i köket. Under den finns trådbackar, tvättkorg, återvinning mm. Tvättmaskin o tumlare från Siemes. Använder dock inte tumlaren utan torkställning.


Framifrån till vänster. Torkställning, värmepanna, förvaring i lådor, under handdukarna: min mangel.


Presentpapper, fläkten används när vi tvättat mycket som ska torka.


Ordning o reda


Lampa som vi köpte i Hanoi och släpade över halva Asien. Säljs även på typ Malmöfestivalen för den bekväme!


Note to self


En överlevare och sällan skådat rent fönster!


Inte så snyggt men praktiskt, hatthylla o skohylla för arbetskläder.


Inte heller så snyggt men praktiskt, tvättstugan är ett praktiskt rum eller hur? Duschblandare med slang, lätt att spola hundar. Kvastarna väntar på riktiga krokar och ska hänga på väggen istället. Sladdvindan på dammsugaren har gått sönder 😦

Min fråga: hur varmt tvättar ni?

