Detta projekt lär ni höra om många gånger!!
Nu har jag ritat lite. Ibland önskar jag att jag var JÄTTEduktig på någonting. Det vore så coolt att ha en extraordinär talang! Just nu hade det passat att kunna rita…


Armeringsnät rakt ut från hönshuset och sedan 90grader hitåt. På det kunde det växa vildvin.
Markbeläggning är en stor eller flera stora plattor av ”mjuk” betong. Vinkelrät i bakkant och böljande i framkant. Där kunde man ev göra något mönster eller skriva något.
Till höger kunde jag samla planteringar.


Platsen det gäller. Här är vi inte riktigt färdiga med hönshuset. Vi har sedan dess planterat två stora hasslar och en syren i tomtgränsen.


De är nästan lika höga som grannens förhatliga garage. Jag har inte så många bra kort härifrån, det är ju inget att fota i dagsläget!! Undra om vi kan få ihop det… Alla idéer välkomna!

